Pozovite nas na

besplatan broj
0800 10 10 15
ili na broj
+381 11 785 9999

Radno vreme:

radnim danima od 09:00h do 18:00h
subotom od 09:00h do 13:00h

Elektronsko bankarstvo

Kursna lista

19.04.2021.

kupovni srednji prodajni
CHFCHF 102.3598 106.7506 111.1316
GBPGBP 129.3712 136.1802 142.9892
USDUSD 95.1902 98.2816 101.3730
EUREUR 114.6841 117.5644 119.8569

Pozovite nas na

besplatan broj
0800 10 10 15
ili na broj
+381 11 785 9999

Radno vreme:

radnim danima od 09:00h do 18:00h
subotom od 09:00h do 13:00h

Elektronsko bankarstvo

Kursna lista

19.04.2021.

kupovni srednji prodajni
CHFCHF 102.3598 106.7506 111.1316
GBPGBP 129.3712 136.1802 142.9892
USDUSD 95.1902 98.2816 101.3730
EUREUR 114.6841 117.5644 119.8569

3D Secure

3D Secure

Sigurna kupovina Mastercard i Visa karticama na Internetu

 

Obaveštenje o unapređenom načinu zaštite od neovlašćenog korišćenja kartice prilikom kupovine na internetu

 

Od 18. novembra 2019.godine za sve korisnike VISA kartica, odnosno 05. decembra 2019. godine za sve korisnike Mastercard kartica, AIK banka uvodi unapređen način zaštite od neovlašćenog korišćenja Vaše kartice tokom procesa kupovine na internetu. Prilikom plaćanja na internet prodajnim mestima na kojima je istaknuta oznaka Verified by Visa i MasterCard SecureCode, imate mogućnost da uz unapređeni metod zaštite plaćanje na internetu potvrdite pomoću jednokratne lozinke koju ćete za internet transakciju dobijati SMS-om na svoj broj mobilnog telefona koji je već registrovan za uslugu Card alert (obaveštavanje o autorizaciji). Jedini uslov koji je potrebno da ispunite jeste da ažurirate svoj broj mobilnog telefona na koji će Vam ubuduće stizati SMS poruka sa jednokratnom lozinkom za realizaciju internet transakcije.

 

Glavne funkcionalnosti unapređenog načina zaštite pomoću jednokratne lozinke:

 

1. Jedna lozinka – jedno plaćanje.

 

Radi sigurnosti plaćanja lozinku možete da iskoristite samo za jedno plaćanje u roku od 11 minuta. Istu lozinku nije moguće koristiti za više različitih plaćanja.

 

2. Nova lozinka

 

Ukoliko lozinka nije uneta u predviđenom roku ili ukoliko lozinka nije isporučena, možete zatražiti novu, a najviše tri za jedno plaćanje.

 

3. Pogrešno unošenje lozinke

 

Ukoliko ste uneli neispravnu lozinku na ekranu će se prikazati informacija da uneti podaci nisu tačni. Ukoliko tri puta unesete pogrešnu lozinku, plaćanje će vam biti onemogućeno, a zbog dodatne sigurnosti Vaše kartice, vaš nalog će biti blokiran.

 

U tom slučaju pozovite Kontakt centar banke na broj telefona 0800 10 10 15 radi deblokade servisa.

 

4. Besplatna aktivacija servisa

 

Besplatno verifikujete svoj broj mobilnog telefona u najbližoj ekspozituri, kako biste mogli da koristite usluge SMS-jednokratne lozinke.

Online Chat