SMS servis
SMS servis Vam omogućava da 24h dnevno, 7 dana u nedelji budete informisani SMS porukama o stanju i prometu na Vašim dinarskim računima i platnim karticama u AIK banci.
Opšti uslovi
SMS servis je namenjen svim klijentima banke, fizičkim i pravnim licima. Za korišćenje servisa potrebno je:
- Posedovati mobilni telefon sa brojem u mreži Telenor, VIP ili MTS;
- Prijaviti se za korišćenje servisa u ekspozituri AIK banke;
SMS servis AIK Banke omogućava:
- Automatsko obaveštavanje o prilivu na tekući račun (iznos priliva, datum i vreme, stanje)
- Automatsko obaveštavanje o odlivu sa tekućeg računa (iznos isplate, datum i vreme)
- Automatsko obaveštavanje o autorizaciji platne kartice (vrsta i skraćeni broj kartice, datum, vreme, iznos i mesto autorizacije)
- Automatsko obaveštavanje o realizaciji čeka
- SMS provera stanja po računu
Pošaljite SMS sadržine STANJE na broj 1018 i proverite stanje na svom dinarskom tekućem računu.
- SMS provera stanja po platnoj kartici
Pošaljite SMS sadržine STANJE K xxxx na broj 1018 i proverite stanje na svojoj platnoj kartici, pri čemu xxxx predstavlja poslednje četiri cifre broja vaše kartice.
- Automatsko obaveštavanje o isteku važnosti i ukidanju dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu
- Automatsko obaveštavanje o preuzimanju ponovo izdatih platnih kartica
- Automatsko obaveštavanje o dospeću oročenja po dinarskoj i deviznoj štednji
Kontakt za pitanja i sugestije:
e-mail: kontakt.centar@aikbanka.rs
tel: 0800 10 10 15