Briga o korisnicima


TU SMO ZA VAS!

Kontakt centar AIK Banke je usluga koja Vam omogućava da na jednom mestu dobijete sve informacije. Pozivanjem Kontakt centra možete dobiti:
• Detaljne informacije o kreditima, tarifama i katalogu proizvoda za stanovništvo (tekući računi, štednja, kartice)
• Informacije o adresama i radnom vremenu svih poslovnica
• Prvi nivo podrške za elektronsko bankarstvo i kartice
• Informacije u slučaju blokade kartice
• Kursnu listu
• Proveru stanja na tekućem računu Tu smo za Vas! Svaka Vaša sugestija, kao i reklamacija biće pažljivo razmotrena, jer želimo da naše usluge prilagodimo Vašim potrebama.  Radno vreme kontakt centra: 

• radnim danima od 09.00 do 18.00 časova

• subotom od 09.00 do 13.00 časova

 

Poštovani klijenti, 

Obaveštavamo Vas da će šalter AIK Banke na Kopaoniku tokom predstojećih novogodišnjih i božićnih praznika raditi po ustaljenom radnom vremenu za sve dane praznika osim 01. januara i 7. januara 2017. godine koji će biti neradni dani. 

Filijale i ekspoziture AIK Banke će tokom predstojećih novogodišnjih i božićnih praznika raditi po sledećem rasporedu:

  • 30. decembar 2016. godine – radno vreme skraćeno do 14h
  • 31. decembra 2016. godine – radno vreme do 13h
  • Od 01.do 03. januara 2017. godine – neradni dani
  • 6. januar 2017. godine – poslovnica će raditi skraćeno do 14h
  • 7. januar 2017 godine – neradni dan

Prvi radni dan nakon praznika je 09. januar 2017. godine.

Srećne novogodišnje i božićne praznike želi Vam Vaša AIK Banka

 

Broj telefona Kontakt centra: 011 785 9999 

 

Ekspoziture i bankomati

Pronađite najbližu ekspozituru ili bankomat koristeći naš lokator