Pozovite nas

+381 11 785 9999

Radno vreme:

radnim danima od 09:00h do 18:00h
subotom od 09:00h do 13:00h

Elektronsko bankarstvo

Vrsta kredita

minmax
50.000,00 RSD1.200.000,00 RSD
minmax
24 meseci99 meseci
Mesecna Rata*

5,562

RSD

minmax
50.000,00 RSD1.200.000,00 RSD
minmax
6 meseci84 meseci
Mesecna Rata*

5,562

RSD

minmax
5.000,00 EUR50.000,00 EUR
minmax
60 meseci240 meseci
Mesecna Rata*

5,562

EUR

Kursna lista

23.10.2017.

kupovni srednji prodajni
CHF 98.6589 102.8909 107.1135
GBP 126.9892 133.6728 140.3564
USD 98.0882 101.2738 104.4594
EUR 116.2888 119.2094 121.5340

Pozovite nas

+381 11 785 9999

Radno vreme:

radnim danima od 09:00h do 18:00h
subotom od 09:00h do 13:00h

Elektronsko bankarstvo

Vrsta kredita

minmax
50.000,00 RSD1.200.000,00 RSD
minmax
24 meseci99 meseci
Mesecna Rata*

5,562

RSD

minmax
50.000,00 RSD1.200.000,00 RSD
minmax
6 meseci84 meseci
Mesecna Rata*

5,562

RSD

minmax
5.000,00 EUR50.000,00 EUR
minmax
60 meseci240 meseci
Mesecna Rata*

5,562

EUR

Napomena: Obračun je informativnog karaktera

Kursna lista

23.10.2017.

kupovni srednji prodajni
CHF 98.6589 102.8909 107.1135
GBP 126.9892 133.6728 140.3564
USD 98.0882 101.2738 104.4594
EUR 116.2888 119.2094 121.5340

Platne kartice FAQ

Na koji način mogu da saznam stanje na tekućem računu? i kreditnoj kartici, bez odlaska u Banku?

Stanje na kreditnoj kartici, u bilo kom trenutku, možete proveriti logovanjem na svoj e-banking ili m-banking nalog. Ukoliko ne koristite ove usluge, na broj telefona 1018 možete poslati SMS poruku sa sadržajem: Stanje k1234 (poslednje 4 cifre na kreditnoj kartici) Cena poruke za korisnike MTS: 9,60 RSD, Telenor: 9,60 RSD, VIP: 9,48 RSD.

Ukoliko na deviznom računu imam i EUR i USD, u kojoj valuti će mi se naplaćivati transakcije karticom koja je vezana za taj račun?

Ukoliko na deviznom računu imate stanje u više valuta, autorizacija i knjiženje transakcije uvek prvo naplaćuje iznos u EUR, bez obzira na originalnu valutu transakcije. Ukoliko tu nema dovoljno sredstava, iznos transakcije se naplaćuje iz stanja u USD.

Imam Visa electron karticu koja mi je vezana za devizni račun. Nisam mogla da izvršim plaćanje iako na računu imam novca u visini iznosa transakcije.

Podsećamo Vas da na deviznom računu koji je partija potrošnje Vaše kartice uvek treba da bude 10 EUR više od iznosa koji želite da platite.

Potrebna mi je kartica za plaćanje putem interneta. Za koju karticu AIK banke treba da podnesem zahtev?

Sve VISA i MASTER kartice naše banke (I debitne I kreditne) mogu se koristiti I za plaćanja putem interneta. Ukoliko pored redovnog dinarskog računa I debitne kartice koju imate želite I poseban račun sa karticom za plaćanje putem interneta, predlažemo Vam otvaranje redovnog deviznog računa I podnošenje zahteva za VISA electron deviznu karticu.

Koliko najviše novca mogu da podignem na bankomatu AIK Banke?

Na bankomatima AIK Banke, u jednoj transakciji, možete podići maksimalno 40.000 RSD. Ukupan iznos koji dnevno i periodično možete podizati na bankomatima zavisi od vrste kartice, kao i od dnevnih i periodičnih limita na Vašoj kartici, o kojima se možete informisati na šalteru AIK Bank

Želim da koristim uslugu plaćanja putem PayPal-a. Koju Vašu karticu mogu da koristim za kreiranje naloga i da li je potrebno da imam sredstava na računu?

Za otvaranje PayPal naloga potrebna vam je email adresa i kartica kojom se može plaćati preko interneta (AIK Banka u ponudi ima VISA i MASTER kartice). Kartica može biti vezana za devizni, ali i za dinarski račun. Nakon registracije, potrebno izvršiti verifikaciju kartice kada se rezerviše 1.50 EUR. Rezervacijom 1.50 EUR na računu, dobijate jedinstveni PayPal kod koji je potrebno uneti kako bi se verifikacija kartice uspešno izvršila. PayPal kod će Vam stići u SMS alert poruci.

Promenila sam prezime i želim da promenim podatke i na svojim karticama.

Zahtev za promenu prezimena na kartici podnosi se lično, u ekspozituri AIK Banke. Potrebno je da dostavite novi lični dokument na uvid (novu ličnu kartu, sa ažurnim ličnim podacima).

Moja AIK kartica je zadržana u bankomatu druge Banke. Šta treba da uradim da bi mi bila vraćena?

Potrebno je samo da prijavite vreme i lokaciju bankomata u kom Vam je zadržana kartica, operterima Kontakt centra, na broj telefona 011/ 785 99 99, koji će Vas obavetiti gde i kada možete preuzeti svoju karticu.

Na koji način mogu da blokiram ukradenu karticu?

Svoju karticu možete blokirati pozivom na broj Kontakt centra 011/ 785 99 99 i izborom Opcije1- Blokada platnih kartica. Nakon blokade kartice, potrebno je da u svojoj ekspozituri podnesete zahtev za izradu nove kartice.

Online Chat